:::.....::: میلاد حضرت رقیه(س) مبارک باد :::.....:::
((۱۸ الی ۲۳ شعبان ))
میلاد نازدانه و دردانه ارباب امام حسین(ع)
حضرت رقیه(س) بر تمامی مسلمانان جهان
علی الخصوص آقا امام زمان(عج) و شیعیان مبارک باد

هجدهم تا بیست و سوم شعبان ایام ولادت با سعادت حضرت رقیه بنت الحسین علیهما السلام محسوب می شود لذا شایسته است که محبین اهل بیت (ع) با ارسال پیامک تبریک به یکدیگر و تبلیغ این ایام این تولد فرخنده را شادباش عرض کنند و این ایام را گرامی دارند.
+ نوشته شده در سه شنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۲ ساعت 4:50 توسط "مرتضي"
|


با عرض سلام